سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرآنچه دربار صنعت چاپ می خواهید

فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی

    نظر

فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی

فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی از دستگاه های ساخت این شرکت ژاپنی می باشد که در بین خریداران دستگاه های اداری و فتوکپی های رنگی طرفداران بسیاری دارد. شرکت konika minolta عرضه کننده مدل های مختلفی از ماشین های اداری از جمله فتوکپی های رنگی می باشد. دستگاه های این شرکت مطابق با بالاترین استانداردهای روز دنیا بوده و از کیفیت بالای ساخت ژاپن بهره می برند.

فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی و همچنین چندکاره های کونیکا مینولتا رانگی، در مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند و پاسخگوی بسیاری از نیازهای اداری می باشند. به کارآمد بودن این دستگاه ها طراحی هنرمندانه و مهندسی ماهرانه کونیکا مینولتا ژاپنی را نیز اضافه کنید. همچنین این دستگاه ها امکانات نرم افزاری متعددی دارند تا به شما در طراحی و انجام گردش کارهای پیچیده نیز کمک کنند.

فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی در مدل های مختلفی که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند طراحی شده و به فروش می رسد. به این ترتیب این دستگاه ها پاسخگوی هر طیفی از امور می باشند. مدل های رنگی معمولا با یک پسوند c به نشانه color مشخص می شوند. لذا شما می توانید پس از انتخاب دستگاهی با ویژگی های متناسب با کاربری خود، با انتخاب مدل با پسوند c، از قابلیت چاپ و کپی رنگی نیز بهره مند شوید.

فتوکپی های رنگی با آمیختن دو یا چند رنگ دیگر می توانند جلوه قابل توجه و چشمگیری به اسناد و اوراق شما ببخشند. حضور رنگ ها می تواند تاثیرگذاری اسناد شما را تا چندین برابر افزایش دهد. همچنین استفاده اصولی و با رزولوشن بالا از رنگ ها می تواند موجب بهبود خوانایی اوراق چاپ شده نیز بشوند. دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی، در هر مدلی و از هر سری ساختی، کیفیت پرینت رنگی را به عنوان یک اصل دنبال می کند و صرفا یک اضافه کننده رنگ نمی باشد.

در دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا، فرآیند افزودن رنگ به اسناد شما عمدتا بر پایه تکنولوژی لیزری صورت می گیرد. شدت و مختصات هر رنگ از طریق برنامه های کامپیوتری مشخص می شود سپس قسمت... …ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399