سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرآنچه دربار صنعت چاپ می خواهید

خرید شارپ mx364

    نظر

خرید شارپ mx364

خرید شارپ mx364 با توجه به چهار منظوره بودن آن می تواند یک انتخاب بسیار ایده آل برای ادارات و مراکز مختلف بوده و شما را از خرید چهار دستگاه مجزا بی نیاز کند. این دستگاه چاپ دارای 4 قابلیت پرینت، کپی، اسکن و فکس بوده و دارای سرعت، کیفیت، توان کاری و مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی می باشد.

اگر شما نیز قصد خرید شارپ mx364 را دارید، می توانید در این بخش با ویژگی های کلی این دستگاه به صورت جامع و مختصر آشنا شوید.

سرعت و کیفیت این دستگاه چاپ دارای مقادیری بسیار مناسب برای ادارات با حجم کاری متوسط رو به بالا می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید از برگه های مختلف با کیفیت 600dpi و با سرعت 36 برگ در دقیقه کپی یا پرینت بگیرید.

اسکنر و فکس این دستگاه در کنار یکدیگر کاربری دستگاه چاپ را تا حد بسیار زیادی افزایش داده اند. شما می توانید فایل های مختلف را با فرمت های مختلف مورد نظرتان اسکن کرده و ذخیره کنید و آن را به آدرس مورد نظرتان فکس و ارسال کنید.

کپی متوالی تا 999 برگ و قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی 25 تا 400 درصد از ویژگی های مهم سیستم کپی این دستگاه چاپ است که شما را به خرید شارپ mx364 راغب خواهد کرد.

شما در این دستگاه چاپ می توانید دسترسی افراد را محدود کرده و با قرار دادن رمز برای بخش های مختلف کاری کنید که تنها افراد محدودی توانایی کار با دستگاه را داشته باشند.

سازگاری با سیستم های عامل مختلف از جمله ویندوز، مک، ویستا و غیره از دیگر ویژگی های مهم در این دستگاه چاپ بوده که کاربری آن را چند برابر کرده است.

سایز و تعداد کاغذهای قرار داده شده در دستگاه های چاپ ویژگی مهم دیگری است که حتما قبل از خرید دستگاه باید به آن توجه کنید. این دستگاه چاپ می تواند تا 6600 برگ را در خود جای داده و از برگ های مختلف در سایز های A3 تا A5 در اندازه های مختلف چاپ بگیرد. برای ارتباط دستگاه...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399