سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرآنچه دربار صنعت چاپ می خواهید

ریکو آفیشیو MP7502

    نظر


ریکو آفیشیو MP7502

سرعت چاپ یکی از چند ویژگی اصلی و مهم در دستگاه های چاپ است که خریداران باید حتما به آن توجه کنند. در صورتی که دستگاه چاپ سرعتی متناسب با حجم کاری شما نداشته باشد، شما مجبور می شوید تا ساعت های پایانی روز کار کنید. اما در صورتی که سرعت چاپ دستگاه بالا باشد، در هر ساعت تعداد زیادی برگه  را چاپ کرده و شما حجم کاریتان را تنها در چند ساعت انجام می دهید. سرعت چاپ ریکو آفیشیو MP7502 75 برگ در دقیقه بوده و در هر ساعت می توانید بیش از 4 هزار برگه چاپ کنید.

در صورتی که در دستگاه های چاپ بخواهیم فاکتورهای مهم را درجه بندی کنیم، بدون شک کیفیت چاپ یکی از چند فاکتور مهم و اصلی خواهد بود. کیفیت چاپ به شما نشان می دهد که فایل های چاپ شده چه میزان رزولوشن و وضوح دارند. دستگاه های اداری دارای کیفیت های چاپ مختلفی هستند که 1200 DPI مقداری بسیار استاندارد و ایده آل است. ریکو آفیشیو MP7502 در این مورد نیز در جایگاه بالایی قرار گرفته و با کیفیت فوق و به صورت سیاه و سفید فایل های مختلف را چاپ می کند.

اسکن یکی دیگر از ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه چند منظوره است که با سرعت بسیار بالایی انجام می شود. در صورتی که از این دستگاه، برای اسکن مدارک مختلف استفاده کنید، دستگاه می تواند در هر دقیقه 130 برگ را اسکن کند. همچنین فرمت مدارک اسکن شده می تواند به شکل های مختلف مانند PDF، JPG، آفیس و غیره باشد.

فکس یکی دیگر از قابلیت های ریکو آفیشیو MP7502 است که به شما این امکان را می دهد که فایل های اسکن شده مختلف در فرمت های مختلف را به هر مقصدی که می خواهید ارسال کنید. استاندارد فکس در این دستگاه چاپ 14400 bps بوده و می تواند بدون کاهش کیفیت تصویر و فایل آن را به مقاصد مختلف به صورت مستقیم ارسال کند. اسکن و فکس در یک دستگاه تا حد زیادی می تواند سرعت و کیفیت کار شما را بالا ببرد.زمانی که حجم کاری...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399