سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرآنچه دربار صنعت چاپ می خواهید

قیمت دستگاه فتوکپی شارپ MX-M464N

    نظر

قیمت دستگاه فتوکپی شارپ MX-M464N

قیمت شارپ MX-M464N به دلیل اینکه یک دستگاه 4 کاره است بسیار مناسب می باشد. با خرید یک دستگاه می توانید تمام کارهای کپی، پرینت، اسکن و فکس را انجام دهید. ویژگی های دستگاه بر قیمت شارپ MX-M464N تاثیرگذار هستند. رزولوشن این مدل دستگاه کپی در حالت پرینت و کپی 600*600 dpi می باشد. بنابراین با خرید این دستگاه کپی می توانید از چاپ با کیفیت و وضوحیت بالا بهره مند شوید.

همچنین با این دستگاه کپی می توانید 999 برگه را به صورت متوالی کپی کنید. قابلیت زوم در این دستگاه 25 تا 400 درصد می باشد. حداکثر سایز کاغذ مورد استفاده این دستگاه A3 است. مدت زمان گرم شدن دستگاه 12 ثانیه می باشد. این دستگاه کپی قادر است اولین کپی را در مدت زمان 3.9 ثانیه آماده کند.

بنابراین از نظر گرم شدن و تهیه اولین کپی از سرعت و عملکرد بالایی برخوردار است. از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه کپی ظرفیت ورودی کاغذ بالای آن است. ظرفیت حداکثر کاغذ در این مدل دستگاه کپی 3500 برگ می باشد. بنابراین تا مدت زمان طولانی احتیاجی به پر کردن سینی دستگاه نخواهید داشت.

شارپ MX-M464N به دلیل چند منظوره بودن از سرعت های مختلفی برخوردار است. سرعت کپی این مدل دستگاه کپی 46 صفحه در هر دقیقه برای A4 و 24 صفحه در هر دقیقه برای A3 می باشد.

همچنین سرعت پرینت در شارپ MX-M464N، 46صفحه در دقیقه برای A4 و 24 صفحه در دقیقه برای A3 است. سرعت این دستگاه کپی در رده متوسط قرار دارد. اما این میزان نیز سرعت قابل قبولی بوده و شما می توانید در هر روز کاری بیش از هزار برگه را چاپ کنید.

تکنولوژی چاپ در شارپ MX-M464N از نوع لیزری است. بهتر است بدانید که تکنولوژی چاپ لیزری از سرعت، کیفیت و وضوح بالاتری نسبت به جوهر افشان برخوردار می باشد.

از ویژگی های این مدل دستگاه کپی شارپ بودن آن است. بی شک نام و برند آشنا برای هر کالایی اعتبار و اطمینان به ارمغان می آورد. بنابراین شارپ بودن دستگاه بر قیمت شارپ MX-M464N تاثیرگذار خواهد بود...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399