سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرآنچه دربار صنعت چاپ می خواهید

فروش قطعات دستگاه فتوکپی کیوسرا

    نظر

فروش قطعات دستگاه فتوکپی کیوسرا

فروش قطعات دستگاه کپی کیوسرا در بسیاری از فروشگاه های آنلاین و حضوری انجام می شود. شاید یکی از مهم ترین قطعات داخلی دستگاه های چاپ که بارها نام آن را شنیده باشید، تونر باشد. تونر یا همان جوهر وظیفه چاپ تصاویر مختلف روی برگه های کاغذ را برعهده دارد. در دستگاه های جوهر افشان شما مدتی نیاز دارید منتظر خشک شدن جوهر نسخه چاپی شوید، اما در دستگاه های لیزری این مشکل برطرف شده است.

درام را می توان آچار فرانسه دستگاه های چاپ دانست که نقش بسیار مهمی در چاپ اسناد و تصاویر بر عهده دارد. درام به وسیله روش های مختلفی و بر اساس سفید و روشن بودن سند اصلی به شکل خاصی باردار می شود. درام باردار شده سپس می تواند ذرات تونر را به خود جذب کرده و سپس آن ها را به وسیله یک غلتک روی کاغذ ایجاد کند. در صورتی که درام دستگاه مشکل داشته باشد ممکن است به خوبی و به شکل مناسب باردار نشود. این مشکل باعث می شود نسخه چاپی در نقاطی کم رنگ شده و یا اصلا مشابه تصویر اصلی نشود.

کارتریج عضو دیگری در دستگاه های چاپ است که می تواند تعدا دمشخصی برگه را چاپ کرده و بعد از آن نیاز به شارژ مجدد پیدا می کند. هر چه میزان کارکرد کارتریج دستگاه بالا باشد شما تا مدت بیشتری می توانید از دستگاه برای چاپ کار بکشید. فروش قطعات دستگاه کپی کیوسرا در فروشگاه های مختلف می تواند تا حد زیادی پاسخگوی بسیاری ازنیازهای شما باشد.

همانطور اشاره شد، متاسفانه قطعات جانبی غیر اصل و فیک بسیاری از دستگاه های خارجی در بازار موجود است. استفاده از این قطعات در دستگاه  می تواند تا حد بسیار زیادی کارایی آن را کاهش دهد. سعی کنید قطعات مورد نیازتان را از فروشگاه های بزرگی که انواع دستگاه های چاپ را به فروش می رسانند خریداری کنید. این مساله نشان می دهد که فروشگاه وارد کننده دستگاه های استوک و قطعات آن ها است و می توانید با اطمینان از اصل بودن آن ها اقدام به خرید کنید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399