سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرآنچه دربار صنعت چاپ می خواهید

ویژگی های کپی سیاه وسفید ریکو 2075

    نظر

ویژگی های کپی سیاه وسفید ریکو 2075

از ویژگی های بارز این مدل دستگاه کپی توان مصرفی پایین آن می باشد. به طوری که دستگاه تنها 1.75 کیلو وات انرژی مصرف می کند. همچنین زمان گرم شدن و راه اندازی دستگاه 20 ثانیه می باشد.

چند منظوره بودن دستگاه باعث شده است افرادی که فضای کافی در محیط کاری خود ندارند یا توان مالی خرید چند دستگاه را ندارند در اولین فرصت به سراغ این دستگاه کپی بروند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه بی سرو صدا بودن آن می باشد. زیرا در دستگاه کپی ریکو 2075 جهت انتقال نیرو به جای دنده یا تسمه از استپ موتور استفاده شده است.این دستگاه از سرعت عملکرد خوبی برخوردار است. به طوری که قادر است در هر دقیقه 70 برگه را کپی یا پرینت بگیرد. با این دستگاه هیچگونه محدودیتی در سایز کاغذ نخواهید داشت. می توانید از کاغذهای با سایز A3 تا A6 و B4 استفاده کنید. این ویژگی باعث افزایش کارایی دستگاه شده است.

قابلیت برنامه ریزی کپی ریکو 2075 این امکان را برای کاربر فراهم کرده است تا بتواند برای ساعت ها عملکرد دستگاه را تعیین کند و به طور اتوماتیک آن را به عهده خود دستگاه بگذارد. سیستم عامل این دستگاه ویندوز می باشد بنابراین می تواند به راحتی فایل های مختلف را از دستگاه های جانبی کپی یا پرینت بگیرد. این مدل دستگاه کپی برای برقراری ارتباط با سیستم های جانبی از راه های مختلفی اعم از پورت USB و کابل شبکه استفاده می کند.

کیفیت پرینت و کپی این دستگاه 600 dpi و کیفیت اسکن دستگاه 300 dpi است. کپی سیاه و سفید ریکو 2075 با دارا بودن این کیفیت قادر به نمایش جزئیات و موارد ریز خواهد بود. از ویژگی هایی که باعث شده است دستگاه برای کارهای انبوه مناسب باشد این است که دستگاه می تواند وزن نسبتا زیادی برگه را درون خود نگه دارد و دستگاه قادر است 158 گرم برگه را درون خود قرار دهد. همچنین در صورت تکثیر انبوه می تواند 999 برگ را به طور متوالی و پشت سرهم چاپ کند. ...ادامه مطلب در کپی ایران... جهت مشاوره09148659399