سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرآنچه دربار صنعت چاپ می خواهید

ویژگی های فنی فتوکپی سیاه و سفید ریکو 7502

    نظر

ویژگی های فنی فتوکپی سیاه و سفید ریکو 7502

سرعت اسکن این دستگاه فتوکپی بسیاربالاست ومی توانید در هر دقیقه 130 برگه را به وسیله آن با کیفیت عالی اسکن کنید.

از ویژگی های فتوکپی ریکو 7502 داشتن سرعت چاپ استاندارد و بسیار مناسب است به طوری که دستگاه می تواند در هر دقیقه 75 برگه را به صورت سیاه و سفید پرینت گرفته و یا کپی کند.

علاوه بر سرعت بالای اسکنر دستگاه، اسکنر این دستگاه دارای قابلیت اسکن همزمان دو طرفه از اسناد است. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های یک دستگاه چاپ داشتن حافظه مناسب با حجم کاری است. فتوکپی ریکو 7502 دارای ظرفیت هارد 160 گیگا بایت و حافظه RAM 1.5 گیگا بایت است. بنابراین در حجم های کاری بالا با اطلاعات سنگین می توانید روی این دستگاه کپی حساب کنید!

اگر شما از دستگاه های چاپ به عنوان دستگاه اصلی کسب و کار خود استفاده می کنید، توان مصرفی دستگاه باید کم باشد تا شما مجبور نشوید پایان ماه هزینه زیادی بابت برق مصرفیتان پرداخت کنید. توان مصرفی این دستگاه چاپ در بیشترین حالت خود نیز کم تر از 2 کیلو وات انرژی مصرف کرده و هزینه برق مصرفی شما را بسیار کاهش می دهد.

یکی دیگر از بارزترین ویژگی های این دستگاه چاپ ظرفیت تونر بسیار بالای آن با 43 هزار برگ است که شما می توانید تا مدت ها از دستگاه استفاده کرده و نیازی به شارژ و یا تعویض آن نداشته باشید.

در کنار سرعت بالا، کیفیت چاپ مولفه تاثیر گذار و مهم دیگر در دستگاه های چاپ به شمار می رود. کیفیت چاپ در دستگاه های لیزری معمولا 2400 یا 1200 دی پی آی است و می تواند جزئیات تصاویر به خصوص متون را به نمایش بگذارد. کیفیت چاپ در فتوکپی سیاه سفیدریکو 7502 نیز مقدار استاندارد 1200 DPI بوده و جزئیات را به خوبی نمایش می دهد.

برای ارتباط با این دستگاه کپی می توانید از پورت های USB و یا پورت شبکه استفاده کرده و اطلاعات مورد نیازتان را از راه دور و یا به صورت مستقیم به دستگاه انتقال دهید...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399